Link unit

Wednesday, January 27, 2010

AFFILIATE, TEKNIK PALING MUDAH & MURAH!!!

===========================================

Assalamualaikum & apa khabar,

Kami harapkan anda sihat sentiasa, di email kali ini saya ingin berkongsi maklumat salah satu cara untuk membina perniagaan internet tanpa produk sendiri iaitu melalui program Affiliate.

Affiliate ialah satu program yang disediakan oleh seseorang pengelola laman web perniagaan yang menawarkan perkongsian keuntungan melalui penjualan produk-produknya.

Di alam realiti kita dikenali sebagai salesmen atau jurujual yang menjual produk orang lain dan kita dibayar komisyen mengikut jumlah yang laku.

Program Affiliate ini mampu memberikan keuntungan yang besar dan peluang perniagaan bagi sesiapa yang ingin menceburkan diri dalam Perniagaan Internet tanpa mengeluarkan sebarang modal atau memiliki produk sendiri. Kebiasaannya pendaftaran bagi Affiliate ditawarkan secara percuma dengan mengisi borang yang disediakan oleh pihak pengelola Affiliate dan memasukkan maklumat peribadi dan akaun bank dan sebagainyai.

Di antara penyedia produk-produk affiliate yang terkenal di dunia ialah Clickbank yang mempunyai lebih dari 10,000 produk dari seluruh dunia. Anda pilih saja produk yang berkenan dan mulakan promosi anda mengikut kreativiti anda sendiri sama ada menggunakan promosi secara percuma atau berbayar!

Mudah bukan?

Rasanya itu saja buat hari ini mengenai program affiliate yang merupakan salah satu teknik paling mudah untuk membina perniagaan atau menjana wang secara online tanpa memiliki produk sendiri.

Berjumpa lagi dilain waktu, Insya-Allah

Terima Kasih
Abooain

No comments:

Post a Comment