Link unit

Wednesday, January 20, 2010

MULAKAN PERNIAGAAN DARI RUMAH

==========================================

Tahukah anda bahawa perniagaan internet merupakan perniagaan masa hadapan? Sedar tak sedar, semakin banyak urusan yang mengunakan internet.Ia sebenarnya menjimatkan kos dan masa bagi menguruskan sesuatu.

Begitu juga dengan perniagaan internet. Ia boleh menjimatkan masa dan wang anda untuk mendapatkan barangan yang anda inginkan. Kemera,komputer,telefon bimbit dan pelbagai barangan boleh didapati dengan harga yang lebih murah di internet.

Hari ini, semakin ramai anak muda menceburi bidang perniagaan internet. Bahkan ada budak belasan tahun telah berjaya mendapat puluhan ribu ringgit menerusi perniagaan yang dilakukan ketika masa lapang selepas balik dari sekolah.

Tidak terfikirkah anda untuk melakukan benda yang sama? Bekerja dari rumah dan menikmati pendapatan ribuan ringgit mengalahkan gaji seorang pengurus?

Perniagaan internet memang menguntungkan kerana potensinya yang menjangkaui sempadan. Anda boleh mendapat pelanggan dari serata dunia dari rumah anda sahaja. Perniagaan apa yang boleh anda lakukan?

Terdapat ratusan jenis perniagaan internet yang anda boleh mulakan dengan kos yang rendah. Malah saya mulakan perniagaan saya pada tahun 2006 dengan kos serendah RM60. Kini perniagaan saya memberikan pulangan beribu ringgit setiap bulan.

Saya hanya melakukannya hanya dari rumah!

Sumbangan Ikhlas,
shamsuriyadi
Usahawan Internet & Blogger

p/s:Idea hanya tinggal idea jika anda tidak laksanakannya.

1 comment:

  1. yea..saya setuju dengan entri ini..jom join saya juga satu laluan dgn anda..
    www.norhaizanm.blogspot.com

    ReplyDelete